همانطور که می دانید بازار کراس اور ها در سرتاسر جهان روز به روز داغ تر می شود!

رنو داستر که به همراه لوگان و ساندرو توانسته اند برند رنو و شریک تجاری رومانیایی خود ( داچیا ) را بیش از پیش

در بازارهای مختلف جهان سر آمد بازار خودروهای میان رده و سطح متوسط کنند , حالا با بروز رسانی و آپشنال شدن

قصد تسخیر بی دردسر این بازه قیمتی در سرتاسر جهان را دارند!

داستر 2018 با طرحی تحسین بر انگیز و جوان پسند اینبار تصمیم گرفته تا در نمای جلو شبیه به ساندرو و لوگان

باشد. اما در مورد نمای عقب می توان گفت که طرح داستر بیش از هر خودرو دیگری به نسل جدید جیپ های

آمریکایی شبیه شده و به راحتی می تواند از هر بیننده ای دلبری کند. برجسته گی های عضلانی گلگیرهای داستر جدید

منطقی و چشم نواز تر از قبل طراحی شده اند تا رانندگی با داستر در کلان شهرها با راحتی بیشتری همراه باشد.

استفاده از دی لایت های نئونی + دیفیوزرهای جلو و عقب + رینگ های اسپرت + کاسه چراغ ها و جلو پنجره جدید…

شایستگی داستر جدید را دو چندان می کند. طرح درون کابین نیز دگرگون شده و وجود ال سی دی بزرگ به همراه

چینش جدید ادوات کنترلی خودرو کاملا جذاب هستند.

آپشن هایی مانند:

دوربین 360 درجه

سیستم کنترل خودرو در سرازیری

حالت رانندگی اقتصادی ( ECO )

سیستم کمکی شروع مجدد در سربالایی

خاموش و روشن شدن خودکار خودرو هنگام توقف و حرکت مجدد

ارتفاع سنج

قطب نما

سیستم تصفیه هوای داخل کابین

و…

می توانند هر خریداری را مجذوب خود کنند.

تغییر در ابعاد داستر باعث افزایش فضای پای سرنشینان شده. داستر با دو موتور بنزینی و دو موتور دیزلی

ارائه می شود. موتور بنزینی 1.6 لیتری از سری SCe  ( تنفس طبیعی )به قدرت 113 اسب بخار که برای مدل

تک دیفرانسیل داستر جدید در نظر گرفته شده و موتور 1.2 لیتری توربوشارژ از سری TCe که توان تولید 123

اسب بخار قدرت را دارد در دو نوع تک یا دو دیفرانسیل داستر جدید در نظر گرفته شده است.

موتور دیزلی 1.5 لیتری به قدرت 89 اسب بخار برای مدل تک دیفرانسیل و موتور دیزلی به قدرت 108 اسب بخار

برای دو نوع تک یا دو دیفرانسیل در نظر گرفته شده است.

همچنین داستر جدید مجددا موفق شد تا با کسب 3 ستاره ایمنی از مرکز تست تصادف اروپا ( EURO N-CAP )

به عنوان خودرویی اقتصادی و کم استهلاک حد مجاز ایمنی در اروپا را کسب و ثابت کند حتی در بازه قیمتی

کم هم می توان ایمن بود…

منبع: مجله خودرو گراف