رنو از جمله برندهای است که ادعای ساخت خودروهای مردمی و کم استهلاک را دارد.

بنابراین نباید از این چنین برندی انتظار یک خودروی لوکس آنچنانی را داشته باشیم!

اما در حال حاضر با حضور پررنگ کره ای های پر آپشان و خوش کیفیت , دیگر نمی توان به بهانه ی اصالت برند

و منطق ساخت همچنان برای نبود آپشن های جذاب رقیبان دلیل منطقی فراهم کرد!

 

renault-design-1

 

نکته ای حیاتی که بالاخره رنو به آن دست یافته و در حال حاضر حجم آپشن های محصولات 2016-2017 رنو بشدت

خودنمای می کنند. البته رنو دیگر بجای طراحی های خاص و منحصر به فرد اینبار بیشتر به سلیقه ی مشتریان بهاداده

و اتاق طراحی رنو دست به یکپارچه سازی طراحی های خود زده و از یک الگوی مشترک برای تمام اتاق های جدید رنو

در سری های 2016-2017 استفاده کرده است.

 

renault-design-3

 

اقدامی که پیش از این بزرگان آلمانی و ژاپنی در دستور کارخود قرار دادند!

 

renault-design-2

 

 

 

طرحی که شامل حال مگان – کولئوس –  تلیسمن… و دیگر محصولات جدید رنو گردیده است , تا از این به بعد قبل از

نزدیک شدن محصولات رنو , با توجه به منطق جدید طراحی و دی لایت ها براحتی تشخیص محصولات رنو ممکن شود.

نکته ای که باعث هرچه پر رنگ تر شدن هویت برند رنو می شود .

 

renault-design-6

 

نویسنده : علیرضا صادق الوعد

 

renault-design

renault-design-4

renault-design-5