رنو از جمله برندهای است که ادعای ساخت خودروهای مردمی و کم استهلاک را دارد.
بنابراین نباید از این چنین برندی انتظار یک خودروی لوکس آنچنانی را داشته باشیم!
اما در حال حاضر با حضور پررنگ کره ای های پر آپشان و خوش کیفیت , دیگر نمی توان به بهانه ی اصالت برند
و منطق ساخت همچنان برای نبود آپشن های جذاب رقیبان دلیل منطقی فراهم کرد!
نکته ای حیاتی که بالاخره رنو به آن دست یافته و در حال حاضر حجم آپشن های محصولات 2016-2017 رنو بشدت
خودنمای می کنند. البته رنو دیگر بجای طراحی های خاص و منحصر به فرد اینبار بیشتر به سلیقه ی مشتریان بهاداده
و اتاق طراحی رنو دست به یکپارچه سازی طراحی های خود زده و از یک الگوی مشترک برای تمام اتاق های جدید رنو
در سری های 2016-2017 استفاده کرده است.
اقدامی که پیش از این بزرگان آلمانی و ژاپنی در دستور کارخود قرار دادند!
طرحی که شامل حال مگان – کولئوس – تلیسمن… و دیگر محصولات جدید رنو گردیده است , تا از این به بعد قبل از
نزدیک شدن محصولات رنو , با توجه به منطق جدید طراحی و دی لایت ها براحتی تشخیص محصولات رنو ممکن شود.
نکته ای که باعث هرچه پر رنگ تر شدن هویت برند رنو می شود .
نویسنده : علیرضا صادق الوعد